Friday, June 17

tunggu

em aku dok tgu ap ? tgu mcet dy , hmmm . npa dy tk mcet aku ea , slu mzt mcet dh . aku mlaz nk mcet dlu tkowt gngu dy lak kn . em lwpown aku cm tk kcah tp ntah laaa , dh besa mcet kalo tk mcet mzt cmna tataw . em cmna laa nty kalo dy dh tagy aku kn , perhhh . cnfom tk bez pnyaaa ahh , haha . aku slu doa kamy ttap jady kwan , I LOVE THIS FRIENDSHIPPP SO MUCHHHH <3 . kekdg aku pk gak cmpay bla aku nk cmneh , bkan aku nk hrap ap2x . tp ntah laaa , owg slu ckap kalo 2 jntina brlainan brkwan mzt slah sowg tuh akn da pasaan lbey dary kwan kn ? hmmm , dh laaa dok ngah tgok tb cta sal cnta2x :) haha . slu bla dlam tb atw ap2x jea mzt kalo brkwan lazt2x jady kpel kn ? beznyaaaaaaaaaaaaaa , haha . ayoo , bkan gtay tp cja nk luahkn pasaan :)) oke laaaa , blek pda cta aku ---> tw ak npa aku cm rsa len bla kwan nan dy neh lwpown kamy kwan besa jea ? okee , cara kamy kwan mg len dary owg len kowt , haha . em aku tk pnah nk tma cpa atw nk bek nan owg len bap aku cm ..... iskk , ntah laaa weyh . aku pown rsa dy mzt cm aku gak kn . sbnarny dlam at msing2x mzt cm ska kt owg len tp bap kamy kwan so cm abaikan dlu . sriouslyy , aku rsa dy tgu kalo aku da pkwe bwu dy akn da awex . haa , sma laa nan aku pown . kalo dy da awex bwu aku akn da pkwe , kalo aku cta kt owg kn mzt dpa ckap aku neh lwak . ap2x jea laaa , jnjy aku pham cmna . y pzt gak aku syggg dy :)