Thursday, June 30

update

haaaa , lma tk update :) sbnarnyaaa cja tk mao update bap da owg tuh asek bca post aku pztuh perli aku , JERRR . nk cita sal aryneh dan smalam , wahhhh2x . oke laaa , td aku p bli brang2x y tk lngkap ag tuk poli . dh tk bpa ary jea ag kn , alaaaa cdeynyaaaaaaaaa :( HAHA . em stu brang pown aku tk msokkan dlam beg ag , ciyez blurrr . em smalam kn si K tuh ckap y mbe dy da kta y ' meh farah kt aku laa ' HAHA . gylaaaa ahh , brany ckap cmtuh . alaaa , dlu msa dak tuh tataw aku pnah kwan nan K tuh dy da mnx kpel nan aku tp aku suh kwan besa jea bap dy kn mbe K . y mna mbe dy jea mzt aku tk lyan , dy ckap aku syok rmay mao kt aku . pdahal tk pown , aku tk kcah owg tk mao kt aku bap aku bkan LAWA mna pown =,= . ciyez weyh , cm aku kta kt dy gak smalam ' tp ampa brtuah bap kamy mao kt ampa jea :) ' . oke2x , abaikan aa sal tuh . aku tk mao pk ap pown , aku ag oke cmneh . ag bkan cm owg len , tada PAKWE pown aku OKE jnjy aku da KAWAN kn ? em cmna pown tapa laaaaa , dy tetap kwan trbaek akuuu <3